Miljöpartiets styrelse - vid korsvägen



                                                    



Idag har jag varit på Graninge Stiftsgård utanför Stockholm och där fanns ockås miljöpartiets styrelse (tror jag det var) och jag antar att de diskuterade hur de ska förhålla sig till kravet på utträdet ur EU. I en fikapaus så satt plötsligt språkrören Peter Eriksson och Maria Wetterstrand under korset och jag kunde inte låta bli att fråga om jag kunde få en bild på styrelsen under korset och jag vet inte om de svarade ja eller nej. Det ni ser på den suddiga bilden är bl a språkrören. Man skulle kunna säga att de befann sig vid korsvägen i Europa politiken. Tyvärr missade jag korset så det syns bara som en stolpe. Men det är där i alla fall

Kommentarer
Postat av: Cantorn

Är det det som kallas stolpskott?

2008-09-04 @ 09:23:37
Postat av: Han själv

Absolut! Ska gå en kurs i hur man tar en bild när jag får tid....

2008-09-04 @ 10:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0