N Y Serenade...inte precis men i alla fall



Så här ser det ut från det hotellfönster som jag har på 51 Street på Manhattan. Luktar lite stekos och sopor från den bakgård som fönstret vätter emot men det är väl så det ska vara i en storstad. Tidsomställningar är lite knepigt då jag ju tycker att det är 20 över fem och middagstid så är det 11.20 här och stan har knappt vaknat. Men det har jag gjort. Har gått en rejäl runda på morgonen för att gå till låt adresserna som 10th Avenue och 57th street. Vilket ju var lite kul. Det var också rätt freeze out på 10th då temperaturen sjönk från att igår kväll varit 16 17 grader till att i morse vara nere på 5.
Den hör dagen är min enda turistdag, i eftermiddag börjar det hela med registrering på FN huset. Ska också bli intressant.

Kommentarer
Postat av: ebba grape

Oh, Manhattan! Är du stolt nu pappa grape? :D

2008-11-17 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0