Inget att klaga på!

Om bara nån hade ringt mig igår när jag tog den här bilden så kunde jag fåt sanningsenligt svara;
- Klargomuren!
Tyvärr ringde ingen. Hade en efterhängsen guide som jag fick betala för att bli av med. Men man får se det som en slags entreavgift!
Det sas att det var skolavslutning igår och då var det tradition att eleverna gick till klagomuren.
Vissa fenomen som jag trodde vara lokala visar sig vara spridda på fler håll i världen. Som att göra tröjor till klassen när man slutar nian med budskap typ; - Tack för betygen! Vi vet var ni bor. Klass 9f .
Samma sak här. Nu är min kunskap i Nyhebreiska svagare än de fragment jag kommer ihåg av den klassiska så jag hade inte mycket koll på vad det stod, men det såg lite lika ut i alla fall.
Eller så har jag missuppfattat alltihop vilket ju inte är helt ovanligt på det här stället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0