När September börjar gå mot Oktober...



....så skulle man hellre vara här! Någonstans i Söderhavet med varma vindar och varmt havsvatten och artrika korallrev...men det är bara att bli kvar i det allt mörkare och kallare Norden. Men jag vägrar säga att det är mysigt att krypa upp i soffan med en filt och en bok! Nej, inte det! Titta på TV? Nej, inte mer Idol! Gå på Oktoberfest på ett stadshotell? Varför det? Plocka svamp? Kanske men om man hittar nåt så är problemet att ta hand om allt. Höstmarknad? Var då?
Det enda jag skulle kunna tänka mig och som ligger inom rimlighetens ram är ett dagsbesök i Helsingör och köpa lite blommor och några pilsner. Det skulle nog få mig lite mer positiv till hösten. Men annars? Inte mycket...

Kommentarer
Postat av: Son

http://tv.popcrunch.com/bruce-springsteen-the-promise-hbo-october-7-video/

2010-10-08 @ 08:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0