Tillbaka i digitalland



Efter ett jullov från bloggandet är det till att vara tillbaka och så är allt som vanligt. Kylskåpet är tömt på julmat och det är dags att ta ner konsumtionen av mat och dryck till en mer hälsosam nivå och den motionerande människan blir idealet. Sen ska det åkas tåg igen som vanligt.
Sen FN:s konferens i Köpenhamn så har kylan lamslagit Sverige och den som trodde att klimatförändringar är samma som att det blir varmt åretom har fel.
Men jag måste erkänna att snön är ett lyft för den som bor på västgötaslätten och gillar att åka skidor. Men med den utrustning jag har så håller jag mig på platser där man får vara ifred. Men det kanske mest beror på jycken som springer i spåren. Det har en förmåga att reta motionseliten. Men jag skulle vilja prova på att åka skate teknik men det ska till särskilda pjäxor och skidor för det och en preparerat underlag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0