Snö i Europa!

Skulle idag låta mig flygas från det kalla Norden till en strand vid den Mexikanska Gulfen men ack icke då! Snöstorm över Amsterdam stängde flygplatsen. Blev tvungen att stå i tre timmars kö för att bli ombokad och får en natt till i Göteborg. SÅ onödigt. Istället blir det svinottan imorgon också Amsterdam Atlanta till Cancun. Hoppas nu bara inte att amerikanska officials ska sätta sig på tvären och böka med mellanlandningen. Den som jag ville undvika. Just nu så flyger det plan jag skulle varit med på över Isle of Man och hade de inte skickat iväg oss på ombokning så hade jag hunnit med det plan som faktiskt gick till Amsterdam och till det plan som faktiskt var så försenat att jag kunde hunnit med...om inte om ...
Äh, men nu får man ju se Atlantas flygplats....kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0