Jag gillar inte Mexiko Citys flygplats och dryga funktionärer på Airmexico

Här har jag hamnat mitt i den Mexikanska natten mellan två plan. Först åker man drygt två timmar från Cancun åt fel håll. (Österut) Sen är det någon mindre begåvad gentleman som inte checkar in mig hela vägen utan säger att jag ska bara fixa det i Mexico City. Nemas Problemas. Jodå. Multo Problemas. Inte tusan gick det och det var bara någn annas fel och ingen ville hjälpa till. Makallöst vansinne.
Så här sitter jag och en delegat från Tanzania och bara undrar hur vi ska ta oss till Amsterdam för att flyga vidare. Multos Problemas. Och det är faktiskt kallt som en norrländsk flygplats på det här fula stenbygget. Ja, allt är plötsligt fult. Muséet som finns här med fula gubbar, arkitekturen är ful, TV programmen är fula och vädret är fult , tror jag, Men det är mörkt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Son

http://www.youtube.com/watch?v=NZ4YA6aj7rA

2010-12-16 @ 14:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0