Washington DC



På den här bilden kan man både se utsikten och hotellrummet som sover i Washington. Bor på Kelloggs vilket får mig att känna mig som om jag befann mig mitt i ett cornflakes paket. Regnigt och 13 grader varmt är det och trött blir man  av att resa.
Har i alla fall sett två filmer som på planet som man borde se, The Wrestler, som var bra men jag gillar inte de överblodiga scenerna och så Harvey Milk vilket var en  mycket bra film.Sean Penn är ju så kool. Och sen fick jag tillslut också se Walk the Line som också var bra. Tre riktigt amerikanska filmer på resan över pölen. Och dom utspelar sig i tre olika delar av detta jätteland. New Jersey, Califorinen och den amerikanska södern.
Få bli Europeiskt på hemvägen då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0