Att kommentera en konsert - en knivig historia



Efter att ha spenderat mer eller mindre två dygn köande och stående utanför och inne på Stockholms stadium för att uppleva två Springsteen konserter så är det dags att försöka sammanfatta.

Av en händelse så sprang en Expressen reporter på mig efter det jag äntligen tagit mig ut från Stockholms stadion. Blöt trött, lätt utmattad men ändå nöjd med upplevelsen så frågar karln mig om vädret påverkade konserten. I hastigheten så sa jag Negativt. Och då hade jag bara kvar på näthinnan det handlösa fall som Bruce gjorde på American Land när han skulle hoppa från en avsats till en annan på den av regnet såphala scenen. Det var otäckt för det kunde med lite otur gått riktigt illa. Som tur väl var gick det bra och Springsteen skämtade om att " I´ve broke my ass" . Så därför så blev den något udda kommentaren från mig att " Han trillade ju på arslet" ...Inte den smartaste kommentaren man gjort men den är lätt att komma ihåg..  "Bruce halkade på arslet" blev rubriken på Expressens hemsida. Tja. Vem bryr sig nästa vecka om ett sånt uttalande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0