Ett års bloggande - men stänger inte ner än...



Så! Nu har jag med ojämna mellanrum hållit mitt löfte att blogga under ett år. Exakt för ett år sedan som jag öppnade det första blogginlägget. Ett sätt att hålla 50 års ångesten på lagom avstånd.
Om man räknar antalet besökare på bloggen så ligger jag absolut längst ner!  Mellan tre och fem besök. Det gör den till en riktigt misslyckad blogg. Men för min egen del har det fungerat som ett sätt att skriva något annat än det vanliga.

Tårtan idag får också gälla den i familjen som liksom förra året vid den här tiden fyllde år. Grattis! Vår egen IT expert blir fjortis och än mer profilerad Tonårshäxa (men konkurrensen är stenhård!) Hoppas att konfirmationsläsningen kan mildra konsekvenserna, men jag är skeptisk!

Nu väntar en vecka sen har man kommit till sin egen tårta och nu börjar man komma upp i klassen av födelsedag att tårtljusen kostar mer än själva tårtan! Eller som en något äldre kamrat uttryckte det; Välkommen till Döhalvan! Känns muntert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0