Fashion Week i Milano



Äntligen får jag ta ut mina hemliga laster av att vilja modeblogga! Idag har jag på mig ett par jeans av märke Levis och tröja som ingen vill veta vart jag köpt.Idag  var jag tillslut inne i det centrala Milano. Där alla tjejjer tycks vilja se ut som modeller eller så kanske dom var det. Den väldigt fashion präglade gatan med glastak ifrån förra sekelskiftet hade alla butikerna som står för fashion. Ingen av dom kände jag igen ifrån Commerce huset i Skövde. Gucci, Biffi och allt vad det hette. Och alla skyltar gick i guld och svart. Mycket stramt. Då fick jag se ett namn jag kände igen; Mac Donalds! Just det ! Mitt i allt exklusivt lågt ett vanligt Mac Donalds , eller vanligt, Det var inte röda och gula skyltar. Till och med Mac Donalds hade fått accepter dresscod svart/guld.
Men störst reklam skylten i stan var i alla fall H & M!
Den modetrend som till och med en okänslig kille som jag kunde uppfatta var att det var läderstövel på som gällde för damerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0