Vad kan man önska sig till jul?




När hunden och jag är ute och går så händer det att vi går längs en å där det finns tydliga färska spår efter bäver!  Det här är ett typiskt spår efter bävertänder. Det är inte så att de undviker stora träd. Det här är en liten stackare som de börjat tugga på. Men de är skygga små gynnare så jag skulle vilja se dom på riktigt och hur de beter sig när de ger sig på träden. Och den mest miljövänliga julklapp man kan önska sig är väl en uppevelse. Så det önskar jag mig för att vara politiskt korrekt; -Att få se en bäver! Men troligtvis får jag nöja mig med att få titta på de här två från Narnia filmen



Kommentarer
Postat av: ebba

varför sa du inte det då? :o



jag önskar mig... Du vet vad jag önskar mig :)

2008-12-19 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0