Sista kåseriet i en P4 Radio Skaraborg



Så efter åtta år så ska jag avsluta mitt kåserande i Sveriges mest lyssnade lokalradio. Det har varit kul, ibland lite pressande men alltid en utmaning. Respons ifrån lyssnare fick jag mest i början det beror väl på att folk vet vad som jag brukar tjata om så. Men så länge mina föräldrar levde så fick de höra om vad jag hade sagt.
Jag komer ihåg när jag var och hälsade på mor på sjukhuset och hon berättade att en sköterska hade sagt när jag hade gått; -Nu har jag sett honom! Jag vet inte om det var en besvikelse att jag inte såg ut som jag lät. Men radio är helt klart min grej. Har ansikte för det i alla fall.
Och nu kan man ju lyssna igen på nätet så kan ni höra det sista..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0