Grattis - i efterskott!




Jag påstod tidigare att det var mest familjemedlemmar som läste den här bloggen och det stämmer nog. För har man inte över 10 träffar per dag så är de flesta någon som har genetisk koppling till författaren.

Men man kan ju också tänka sig att familj kan vara mer afrikanskt begrepp. Dvs att vi som på något sätt känner någon slags släktskap varandra är en familj.
Om man tänker så måste jag i efterskott komma med ett grattis till den i den utökade familjen som tagit flygcertifikat. Under stort hemlighetsmakeri har han tagit lektioner för att föra ett plan igenom luftrummet. Jag hyser som så många andra en beundran över den som kan får ett plan att lyfta och ännu mer att lyckas landa mjukt och fint.
Så nu vinkar jag till varje plan som passerar, det kan ju vara min vän piloten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0